Afrapportering
Bemærk, at al afrapportering skal indsendes elektronisk. Har du ansøgt via Tilskudsportalen, så skal du indsende din afrapportering i portalen.
Læs om afrapportering via portalen
COVID-19-hjælpepakker
Har du modtaget tilskud eller kompensation fra en af vores COVID-19-hjælpepakker, så skal du være opmærksom på, at du skal benytte særlige afrapporteringsskemaer for netop den hjælpepakke, som du har modtaget tilskud eller kompensation fra.
Læs mere om afrapportering for COVID-19-hjælpepakker
Projekt- og aktivitetstilskud (ikke COVID-19-hjælpepakker)
Har du modtaget projekt- eller aktivitetstilskud fra enten Slots- og Kulturstyrelsen, Statens Kunstfond eller Kulturministeriets puljer, så er det tilskuddets størrelse, der bestemmer, hvordan du skal afrapportere.
Læs mere om afrapportering for projekt- og aktivitetstilskud
Driftstilskud (ikke COVID-19-hjælpepakker)
Læs mere om afrapportering for driftstilskud
Formidlingsordninger på scenekunstområdet
Læs mere om afrapportering for formidlingsordninger (Pulje 1 og Pulje 2) på scenekunstområdet
Bygningsarbejder på fredede bygninger
Når bygningsarbejdet er færdigt på en fredet bygning, så skal du afrapportere til Slots- og Kulturstyrelsen.