Afrapportering
Vigtig information
Tilskudsportalen er lukket fra tirsdag den 6. juni kl. 06.00 til onsdag den 7. juni kl. 17.00 grundet systemarbejde. Vejledninger og bilag vil stadig være tilgængelige på hjemmesiden.
Bemærk, at al afrapportering skal indsendes elektronisk. Har du ansøgt via Tilskudsportalen, så skal du indsende din afrapportering i portalen. Læs om afrapportering via portalen
COVID-19-hjælpepakker
Har du modtaget tilskud eller kompensation fra en af vores COVID-19-hjælpepakker, så skal du være opmærksom på, at du skal benytte særlige afrapporteringsskemaer for netop den hjælpepakke, som du har modtaget tilskud eller kompensation fra.
Læs mere om afrapportering for COVID-19-hjælpepakker
Projekt- og aktivitetstilskud (ikke COVID-19-hjælpepakker)
Har du modtaget projekt- eller aktivitetstilskud fra enten Slots- og Kulturstyrelsen, Statens Kunstfond eller Kulturministeriets puljer, så er det tilskuddets størrelse, der bestemmer, hvordan du skal afrapportere.
Læs mere om afrapportering for projekt- og aktivitetstilskud
Driftstilskud (ikke COVID-19-hjælpepakker)
Læs mere om afrapportering for driftstilskud
Formidlingsordninger på scenekunstområdet
Læs mere om afrapportering for formidlingsordninger (Pulje 1 og Pulje 2) på scenekunstområdet
Bygningsarbejder på fredede bygninger
Når bygningsarbejdet er færdigt på en fredet bygning, så skal du afrapportere til Slots- og Kulturstyrelsen.