FAQ
Jeg kan ikke logge ind i Tilskudsportalen. Hvad gør jeg?
Kontrollér også, at operativsystemet (Windows, MAC, IOS el. Android) er opdateret, og Javascript er slået til.
Hvorfor får jeg ikke en kvitteringsmail på min ansøgning?
Du får ikke en kvittering tilsendt på mail, når ansøgningen er indsendt, da du som ansøger selv kan logge på Tilskudsportalen og dermed nemt få et overblik over status på din ansøgning.
Hvis du stadig ønsker en kvittering, kan den downloades, når ansøgningen er indsendt.
Hvorfor kan jeg ikke finde min ansøgning i Tilskudsportalen?
Der kan være flere årsager til, at du ikke kan se din ansøgning i Tilskudsportalen:
1. Vælg 'Alle ansøgninger': I højre side på 'Mine ansøgninger' kan du vælge at se 'Alle" ansøgninger' og ikke kun 'Aktive" ansøgninger. På den måde kan du få oversigten over alle dine indsendte ansøgninger frem.
2. Ansøgninger indsendt via skemaer på hjemmesiderne bliver ikke vist i Tilskudsportalen: Du vil ikke kunne se ansøgninger, som er indsendt via vores gamle skemaer på slks.dk eller kunst.dk i Tilskudsportalen. I Tilskudsportalen kan du kun finde ansøgninger indsendt via Tilskudsportalen. Du kan se forskel på, hvilket system din ansøgning er indsendt i ved at kigge på ansøgningens journalnummer:
- Ansøgninger indsendt i Tilskudsportalen indeholder et W, fx TEST10W.2022-0001.
- Ansøgninger indsendt via vores gamle skemaer på hjemmesiderne indeholder ikke W, fx TEST10.2022-0001. I så fald har du fået tilsendt en kvitteringsmail ved indsendelse.
3. Oprettelse af MitID: Hvis du ikke har fået tilknyttet dit NemID, da du fik oprettet dit MitID, kan du muligvis ikke se dine ansøgninger i Tilskudsportalen. I så fald bedes du tage kontakt til Slots- og Kulturstyrelsen på 33954200, og oplyse hvilken pulje du har ansøgt.
Med hvilken browser kan jeg komme ind i Tilskudsportalen?
Du kan komme ind i Tilskudsportalen med de mest almindelige browsere. Fx Safari, Chrome, Firefox og Edge.
Kan jeg også logge ind i Tilskudsportalen fra min smartphone?
Du kan godt komme ind via browseren på din smartphone, og du vil have samme muligheder for at navigere i systemet.
Oplevelsen vil dog være mere læsevenlig via en browser fra PC eller MAC.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind i Tilskudsportalen. Hvad gør jeg?
Hvis ikke du kan finde svarene her, kan du skrive via kontaktboksen på den pulje, som du gerne vil søge. Herefter vil du blive vejledt.
Vi anbefaler altid at tage skærmprints for at dokumentere problemet. Særligt hvis de tekniske udfordringer forhindrer dig i at indsende din ansøgning til tiden, da vi i disse tilfælde vil kræve dokumentation af problemet.