Guide til login

Der er fire måder, hvorpå du kan logge på Tilskudsportalen:

1. Log ind som privatperson med NemID

Søger du en af vores puljer i Tilskudsportalen som privatperson, så logger du på med dit personlige NemID.

Det er endnu ikke er muligt at logge ind i systemet med MitID. Brug derfor fortsat NemID, selvom du har fået MitID. Læs mere i vores FAQ

Hvis du er dansker bosiddende i udlandet, men ikke har en Nemkonto, så skal du i stedet have et brugerlogin. Se Punkt 3 nedenfor.

Læs om NemID på nemid.nu

2. Log på med medarbejdersignatur

Ansøger du en pulje på vegne af en virksomhed, institution, forening eller lignende, logger du på med en medarbejdersignatur knyttet hertil.

Du kan ikke benytte dit eget personlige NemID eller en medarbejdersignatur knyttet til en anden virksomhed.  

Som enkeltmandsvirksomhed logger du også på med medarbejdersignatur knyttet til din virksomhed. Det er endnu ikke muligt at anvende dit personlige NemID. Læs mere i vores FAQ

Husk at bestille medarbejdersignaturen i god tid.

Læs mere og bestil en signatur på medarbejdersignatur.dk

3. Udenlandske brugere

Er du udenlandsk statsborger uden et dansk NemID, eller dansker bosiddende i udlandet uden en Nemkonto, så skal du bestille et brugerlogin til Tilskudsportalen.

Det kan tage op til tre hverdage, før du modtager det. 

Læs mere og bestil login

4. Fritaget for brug af NemID

Hvis du er fritaget brug af NemID, så skal du henvende dig til Slots- og Kulturstyrelsen via kontakt-knappen på den pulje du ønsker at ansøge og beskrive dine særlige forhold. Herefter vil en sagsbehandler kontakte dig for at aftale nærmere.

Opdateret 23. maj 2022

Gå til Tilskudsportalen

- hvis du har oprettet en ansøgning eller har du en tilskudssag i Tilskudsportalen, som du vil tilgå.
Login