Ønsker du at klage?
Hvis du har modtaget en afgørelse fra Slots- og Kulturstyrelsen vedrørende en COVID-19-hjælpepakke, kan afgørelsen påklages til Kulturministeriet.
Klagen kan indsendes via klageformularen, som du finder via knappen "Indsend klage" nedenfor, eller kan rettes til Slots- og Kulturstyrelsen, Hammerichsgade 14, 1611 København V, telefon 33 95 42 00, post@. slks.dk
Slots- og Kulturstyrelsen videresender klagen med sagens materiale og en udtalelse til Kulturministeriet, som behandler klagen.
Har du modtaget afgørelse med en klagefrist?
Har du modtaget en afgørelse fra Slots- og Kulturstyrelsen, hvor der er anført en klagefrist på fire uger, gør Slots- og Kulturstyrelsen opmærksom på, at denne frist ikke er gældende. Afgørelser fra Slots- og Kulturstyrelsen vedrørende afgørelser på COVID-19-hjælpepakker kan fortsat påklages til Kulturministeriet.