Unges kreativitet som drivkraft for kulturinstitutioner

I webpublikationen "Unges kreativitet som drivkraft for kulturinstitutioner - Matchmaking af kreative unge og kulturinstitutioner" beskrives en matchmakingmetode, der har til formål at skabe rum for dialog og lokalt samarbejde mellem kreative unge og kulturinstitutioner. Desuden indeholder publikationen otte kulturprojekter, som tager afsæt i unges kreative idéer.

Publiceret af Kulturstyrelsen 2013

Hent Unges kreativitet som drivkraft for kulturinstitutioner (pdf)

Siden er sidst opdateret: 22.08.2016

Kontakt

Stine Engel
3373 3366


Dialogboksen begynder her. Du kan lukke boksen ved at trykke Accepter cookies knappen eller Enter. Knappen er det sidste element i boksen.

Vi benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen.

”På slks.dk anvender vi cookies. Cookies er i mange tilfælde nødvendige for at få en hjemmeside til at fungere. Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse, samle statistik og huske dine indstillinger. Ved at klikke på "Accepter cookies" godkender du dette.
Du kan sige nej tak ved at klikke her.

Læs mere om cookies: Cookiepolitik

(dialogboks slutter)