Pressehenvendelser og hjemmeside

I Slots- og Kulturstyrelsen hjælper vi gerne journalister med at få adgang til baggrundsinformation, rapporter og data, og vi hjælper også med at skabe kontakt til fagfolk og chefer i styrelsen.

Journalister er velkommen til at ringe til pressetelefonen alle hverdage fra kl. 09.00 til 16.00. Uden for normal åbningstid, på helligdage og i weekender kan man lægge en besked på telefonsvareren, hvorefter vi vender vi tilbage, når styrelsen åbner igen.

Tlf.: 22 61 19 95

Det ikke er muligt at sende SMS'er til pressetelefonen.

Henvendelser om presserelaterede spørgsmål:

Presserådgiver Jakob Dahl Klausen
E-mail: jdk@remove-this.slks.dk 

Presserådgiver Sofie Guldager Rafn
E-mail: sgr@remove-this.slks.dk 

Henvendelser om hjemmesiden:

E-mail: kommunikation@remove-this.slks.dk 

Du kan også skrive en e-mail til redaktionen ved at benytte den røde kontaktboks i højre side. Din henvendelse vil blive håndteret i styrelsens åbningstid.

Henvendelser om aktindsigter:

For anmodning om aktindsigt skal man kontakte Slots- og Kulturstyrelsen per e-mail via hovedpostkassen, hvorefter anmodningen bliver videresendt til den afdeling, der skal besvare henvendelsen.

Ansøgere modtager en automatisk bekræftelse fra hovedpostkassen på, at e-mailen er modtaget. Skriv til: post@remove-this.slks.dk   

Opdateret 05. januar 2023

Kontakt redaktionen

Har du spørgsmål vedrørende hjemmesiden så skriv til redaktionen.

Følg os