Tilsyn med Rødovrekanalen

Resumé

Radio- og tv-nævnet traf den 16. oktober 2017 afgørelse om, at Rødovrekanalen lever op til vilkårene i sin programtilladelse. Et af nævnets medlemmer afgav dissens, da et indslag i et af stationens programmer efter medlemmets opfattelse indeholdt skjult reklame. 

Afgørelsen

Opdateret 25. september 2019