Statusrapporter

På denne side kan du finde information om statusrapporter og frister for indsendelse af disse.

Nogle projekter, der har modtaget støtte fra Udviklingspuljen for biblioteker og pædagogiske læringscentre, skal halvårligt indsende faglige statusrapporter til Slots- og Kulturstyrelsen.

Hvilke projekter skal indsende statusrapporter?

For projektbevillinger på 100.000 kr. og derover, der er givet i 2017 eller tidligere, er der krav om faglige statusrapporter halvårligt.

For projektbevillinger, der er givet i 2018 og frem, gælder kravet om halvårlige faglige statusrapporter kun for projektbevillinger på 500.000 kr. eller derover.

Indtil der er afleveret afslutningsrapport, skal der indsendes statusrapporter.

Hvornår er der frist for indsendelse af faglige statusrapporter?

Vi indkalder faglige statusrapporter to gange om året.

I 2019 er der frist for statusrapport d. 28. januar og d. 23. august.

Aflæg faglig statusrapport for august 2019

Bemærk, at skemaet til aflæggelse af statusrapport først er blevet åbnet i juli.

Se skemaet for den faglige statusrapport i pdf-format

Statusrapporter skal være godkendt af institutionsleder og signeres med NemID.

Kontakt

Har du spørgsmål om Udviklingspuljen? Så kan du henvende dig til os her.

Dialogboksen begynder her. Du kan lukke boksen ved at trykke Accepter cookies knappen eller Enter. Knappen er det sidste element i boksen.

Vi benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen.

På slks.dk anvender vi cookies. Cookies er i mange tilfælde nødvendige for at få en hjemmeside til at fungere. Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse, samle statistik og huske dine indstillinger. Ved at klikke på "Accepter cookies" godkender du dette.

(dialogboks slutter)