BRANCHE 2018

Brancheanalyserne

På siden med brancheanalyse er der i 2018 udgivet to delrapporter om henholdsvis "Annonceomsætning" (juni 2018) og om "Forbrug og priser" (januar 2018).

Der vil senere på året blive offentliggjort rapporter om mediebranchens økonomi og beskæftigelse.

Annonceomsætning

Rapporten afdækker udviklingen i annonceomsætning samt pengestrømme til udlandet – herunder Google og Facebooks vækst i Danmark i forhold til i udlandet.

Læs rapporten "Annonceomsætning"

Forbrug og priser

Rapporten afdækker udviklingen i husstandenes forbrug på medierelaterede forbrugsposter.

Læs rapporten "Forbrug og priser"

Accept af cookies

På Mediernes Udvikling bruger vi cookies til at forbedre vores hjemmeside, så den lever op til brugernes behov. Vi bruger blandt andet cookies til at føre statistik over trafikken på siden, så vi kan sikre os, at indholdet er relevant og let at finde for brugeren. Du kan til hver en tid slette cookies fra Mediernes Udvikling.

Accepter cookies