Digital post

Her kan du læse om 'digital post, og om hvordan du benytter digital post i kommunikation mellem offentlige myndigheder og dig som privatperson eller indbyrdes mellem offentlige myndigheder.

Digital post er en service på de offentlige portaler borger.dk og virk.dk, som giver mulighed for sikker digital kommunikation mellem myndigheder og borgere/virksomheder. Som borger kan du bruge digital post både på borger.dk og e-Boks.dk.

Digitale breve sendt med digital post har ifølge lov om offentlig digital post samme retsvirkning, som hvis de var sendt med almindelig post.

Skiv sikkert med digital post

  • Som ansat i en myndighed kan du skrive til os fra f.eks. virk.dk.
  • Som ansat i en virksomhed kan du skrive til os fra virk.dk
  • Som borger kan du bruge digital post på borger.dk eller e-Boks.

Læs mere om digital post for borgere

Læs mere om digital post for virksomheder

Siden er sidst opdateret: 25.11.2016


Dialogboksen begynder her. Du kan lukke boksen ved at trykke Accepter cookies knappen eller Enter. Knappen er det sidste element i boksen.

Vores cookies samler ikke på personoplysninger

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse, samle statistik og huske dine indstillinger. Ved at klikke på "Accepter cookies" godkender du dette. Du kan sige nej tak ved at klikke her.

Læs mere om cookies: Cookie- og privatlivspolitik

(dialogboks slutter)