Fejl i titelliste? Guide til at vælge skema

Hvis du har rettelser til din titelliste, skal du indberette dem digitalt. Alt efter hvilken type rettelser, du skal indberette, er der to forskellige skemaer med hver sin frist.

To frister for indberetning

Frist 4. juni 2021: kan udløse en efterudbetaling i november 2021
- gælder kun for titler med tekniske fejl i titellisten.

Frist 31. december 2020: kan give bibliotekspenge fra 2021. Efter udløb af frist gælder ny frist 31. december 2021, der kan give bibliotekspenge fra 2022.
- gælder for titler, der kræver, at du sender dokumentation. Læs mere om titler, der kræver dokumentation

Guide til at vælge det rette skema, der åbner fra 9. april 2021.

Når du svarer på spørgsmålene i den digitale formular nedenfor, bliver du automatisk guidet til det skema, du skal bruge for at korrigere din titelliste.

OBS! Du kan kun indberette én rettelse ad gang i skemaet
Ved flere rettelser anbefaler vi, at du lukker din browser (Crome, Firefox etc.) ned for hver gang du har brugt skemaet. Vi beklager ulejligheden. 

Opdateret 28. december 2020