Statusrapporter

For projektbevillinger på 100.000 kr. og derover, der er givet i 2017 eller tidligere, er der krav om faglige statusrapporter halvårligt. Statusrapporter skal være godkendt af institutionsleder.

Skema til aflæggelse af statusrapport vil være tilgængeligt på Slots- og Kulturstyrelsen hjemmeside i ca. 3 uger. Statusrapporten skal signeres med NemID. NB! Grundet tekniske udfordringer kan der i øjeblikket ikke signeres med NemID.

Skema til indsendelse af faglig statusrapport

Se skemaet på den faglige statusrapport i PDF

Tidsfrister for aflevering af faglige statusrapporter 2018

Regnskab

Vær opmærksom på, at de projektansvarlige har det juridiske og økonomiske ansvar for gennemførelsen af projektet og har ansvar for, at al relevant lovgivning overholdes, herunder at projektet ikke strider mod gældende lov eller administrativt fastsatte regler.

Husk at orientere jeres økonomiafdeling om bevillingen med angivelse af sagsnummer og titel, så de kan se, hvor pengene skal hen, når der udbetales til projektet.

Vejledning med tilhørende skema til regnskab samt revisionsinstruks kan findes på slks.dk under ’Udviklingspuljen for folke- og skolebiblioteker’.

Forbrugte midler kan udbetales efter det første år mod indsendt årsregnskab. Restbeløbet udbetales efter godkendt beretning og regnskab. Den faglige slutrapport skal desuden uploades i projektbanken.

 

Siden er sidst opdateret: 23.08.2017

Kontakt

Gitte Beha Smed


Dialogboksen begynder her. Du kan lukke boksen ved at trykke Accepter cookies knappen eller Enter. Knappen er det sidste element i boksen.

Vores cookies samler ikke på personoplysninger

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse, samle statistik og huske dine indstillinger. Ved at klikke på "Accepter cookies" godkender du dette. Du kan sige nej tak ved at klikke her.

Læs mere om cookies: Cookie- og privatlivspolitik

(dialogboks slutter)