Mediernes udvikling i Danmark 2017

Velkommen til ”Rapportering om mediernes udvikling i Danmark” 2017, der gennemfører analyser om tre hovedtemaer: Mediebrug, medieindhold og mediebranche. Rapporteringen er baseret på omfattende data og består af i alt syv kapitler samt en række specialrapporter, der kan downloades nedenfor:

- Kapitlet ”Overblik og perspektivering” opsummerer udviklingen i og på tværs af de forskellige medieplatforme.
- Enkeltstående kapitler om: Tv, radio, avis/print, internettrafik, internetbrug/enheder og annonceomsætning.
- Specialrapporter, senest ”Danskernes brug af adblockere”. 

Rapporteringens dataserier opdateres i udgangspunktet årligt, nogle dog med større intervaller. Enkelte serier er udgået, enten fordi de er blevet afløst af andre mere relevante, ikke opdateres længere af eksterne leverandører el. lign. eller ikke er skønnet relevante at opdatere mere.

Læs hele kapitlet med overblik og perspektivering her

Accept af cookies

På Mediernes Udvikling bruger vi cookies til at forbedre vores hjemmeside, så den lever op til brugernes behov. Vi bruger blandt andet cookies til at føre statistik over trafikken på siden, så vi kan sikre os, at indholdet er relevant og let at finde for brugeren. Du kan til hver en tid slette cookies fra Mediernes Udvikling.

Accepter cookies